Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Indien je bestelling incompleet is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen dan kun je je per e-mail tot mij richten. Indien bestellingen tijdens verzending beschadigd raken dan wordt dit volledig vergoed door Studio Jitske mits binnen 48 uur ná levering gemeld.
We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@studiojitske.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."